• ベストアンサー

どうか英訳をお願いします

ゴミの収集ボックスの支払いをJohnが滞納していたので家の差押えがきました。 なので私が670ドル払いに行きました。 COXも止められテレビもインターネットも使えません。 一日中 家の中にいるケンジがテレビが観れないのは可哀想です。 AT&T から私のクレジットカードから8月1日に私の口座からまた引かれている明細書が届いていました。 私のクレジットのスコアが台無しです。 JOHNは高額な筋肉増強注射を買うのを止めて、払うべき支払いやケンジのオシメやフードを買うべきです。 生活ができません。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

John hasn't paid for the garbage collection so the house was under seizure. I had to pay for $670 (to clear it). Theystopped COX and we cannot use internet or watch television. It is pitiful that Kenji stays home all day without being able to watch tv. The AT&T sent an invoice showing on August 1, 2018 they are going to withdraw from my credit card account again. My credit is ruined. John should stop buying the expensive steroid shots and pay his bills and buy diapers and food for Kenji. I cannot live like this.

mariebb
質問者

お礼

回答ありがとうこざいました。助かりました。