• ベストアンサー

翻訳お願いします

彼は私のクレジットカードのナンバーを無断で盗みとり、筋肉増強剤や他ショッピングやCOXやAT&T やプール掃除等の支払いに使っていました。 五年間に渡って使われていたことは知りませんでした。 よろしくお願いします!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

He stole my credit card number and had been using it for a number of things, such as to pay for shopping items like mucle enhancing drugs, making payments for COX and AT&T, as well as to pay for swimming pool cleaning charges. This had been going on for five years without my knowledge.

mariebb
質問者

お礼

回答ありがとうござます! 弁護士に送る文章を参考にさせていただいてます。 非常に助かっています!