• 締切済み

下記を英語にして下さい。

下記を英語にして下さい。 銀行に確認したところ、日本の大型連休で送金が遅れていて、今週中には送金出来るそうです。 ご不便おかけして申し訳ありません。

みんなの回答

• SPS700
回答No.1

Our inquiry to the bank revealed that because of long holidays in Japan the remittance is possible this week though late. We apologize for the delay.