• 締切済み

「長い休暇も終わり、月曜からは仕事です」はどう言い

「長い休暇も終わり、月曜からは仕事です」はどう言いますか?

みんなの回答

noname#222520
noname#222520
回答No.2

My (long) vacation has finished, and my work begins again on (next) Monday.

lilysandesu5
質問者

お礼

Thank you

• SPS700
回答No.1

The long string of holidays is over, and on Monday we get back to work.

lilysandesu5
質問者

お礼

Thank you