• ベストアンサー

英訳をお願いします

下記のレシピの英訳をお願いします ↓↓↓ このパスタのレシピはすごい簡単です。 パスタを茹でている間に、フライパンでニンニクを炒め、そこにしいたけ、ベーコン、プチトマトを入れ炒めます。 パスタが茹で上がったら、具材を炒めたフライパンにパスタを入れ、醤油を適量入れ、中火で炒めながら具材と絡めたら、出来上がり ↑↑↑ 以上です よろしくお願いします

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

The recepe for this pasta dish is very simple. While boilling the pasta you saute garlic in a frying pan, together with shiitake mushrooms, bacon, and cherry tomatoes. Combine the boiled pasta and what are in the frying pan, season with some soy-sauce over mediun heat until the ingredients are well mixed. Than the dish is done.

EasySkanking
質問者

お礼

ありがとうございました