• ベストアンサー

英訳してください(レシピ)

「トマトの尻に浅く十字架の切込みを入れる。トマトがつかりきるくらいの鍋に、熱湯を沸かしてトマトを30秒くらい浸ける。冷水に入れてある程度冷えたら皮を剥いていく。トマト→角切り。にんにく→みじん切り。タマネギ→薄めスライス。牛肉→食べやすい大きさ。きのこ→食べやすい大きさ。 フライパンにバターをひいてタマネギがきつね色になるまで炒める。牛肉に火が通ったらにんにくとトマトを炒める。トマトが柔らかくなり原型が無くなるまで炒める。弱火にして醤油・ウスターソース・ケチャップを入れて炒める。全体になじんだら中火で牛乳を入れる。5分煮たらサワークリームを入れて1~2分煮る。」 お願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • ShowMeHow
回答No.1

Cut a very shallow X on the bottom of the tomato. Plunge a tomato into a pot of boiling water for 30 seconds. Evacuate to a bowl of cold water long enough for the tomato to cool. Peel the skin off with your hands. Dice tomatoes, finely chop garlic, thinly slice onion, cut beef to bite-size chunks, cut mushrooms to bite-size chunks Saute onions until golden brown with butter, (Add beef and mushrooms) When the beef is cooked, add garlic and tomatoes and saute until tomatoes are soft Turn the heat down and add soy sauce, wochestershire sauce, and ketchup. Saute untill all ingridients are well mixed. Add milk and bring it to medium heat, and cook for 5 minutes. Add sour cream and cook for 1-2 minutes. (Add salt and pepper to taste)

yuriayuria
質問者

お礼

回答有難うございます!助かりました。