• ベストアンサー

英訳をお願いします。

英訳をお願いします。 「私の部屋のバスルームの浴槽の手前の床が、踏むと凹んでしまいます。おそらく床下が腐ってるのだと思います。また、浴槽と壁との隙間のシーリング剤も劣化して剥がれてきています。修理して頂けますか?」 どなたかお願い致します。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

The floor in front of the bathtub in my room caves when I step on it, so I think what is supporting the floor is rotten. Also the caulking between the bathtub and wall is aged and peeling. Could you repair the decaying floor support and the faulty caulking?

eeyore5
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます!!