• ベストアンサー

英語の翻訳をよろしくお願いします

私の義理の姉が妊娠しました。 私にとって初めての姪か甥ができます。 生まれてくるのが楽しみです。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.4

My sister-in-law is expecting. The baby is going to be my first niece or nephew. I am looking forward to the day of its birth.

wanko0366
質問者

お礼

有難うございます! 参考になります。

その他の回答 (3)

• shingo5k
回答No.3

My sister-in-law got pregnant. I'm going to have my first nephew or niece. I can't wait for him or her.

wanko0366
質問者

お礼

回答No.2

My sister-in-law got pregnant. I'm having my first niece or my first nephew. Can't wait to see her baby!

wanko0366
質問者

お礼

noname#211553
noname#211553
回答No.1

My sister-in-law was pregnant. You can first niece or nephew for me. It is looking forward to born. 合っているか微妙な点もあります。google翻訳を使用して訳してみました。

wanko0366
質問者

お礼