• ベストアンサー

英訳を教えて下さい。

西側オフィスの駐車場にてカギの落し物がありました。カギは新しく丸いキーリングがついています。心当たりのある方は受付で預かっていますので取りにお越しください。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

A key was found in the parking lot for the west side offices. The key is on a new round key ring. It is held at the reception, where you can claim it.

その他の回答 (1)

• Him-hymn
回答No.2

Notice: There was a lost key in the parking lot at the west side of the office. The key was quite new and it is attached to a key ring. If you think this lost key may be yours, please come to the reception. Notice: = お知らせ ←これを加えました。 以上、ご参考になればと思います。

sahsha
質問者

お礼

ありがとうございます!