• ベストアンサー

英訳お願いします。

西側のオフィスで鍵の落とし物を預かりました。小さな鍵が三つと、長い倉庫の鍵のような四つがついています。心あたりのある方は受付でにありますので取りに来て下さい。

• sahsha
  • お礼率57% (156/273)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.2

A Bunch of Keys were Found at the west side of the office. The keys attached are 1. 3 small keys 2. 4 long keys (like those for warehouses) We keep these keys and if you think these keys may be yours, please come to our reception desk. They are there. Thank you. 貼紙に出してもいいように訳しました。 1行目のみ、太字にしたり大きくしたりするとよいでしょう。 以上、ご参考になればと思います。

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

In the west side office keys (3small ones and 4 big long ones possibly for warehouses) were found. We are keeping them at the reception desk.