• ベストアンサー

英文を教えてくれませんか?

英語で下記の文章を教えてもらえないでしょうか?宜しくお願いします。 「〇○に連絡したところ、御社の連絡先を教えてもらったので連絡をさせてもらいました。」

noname#223241
noname#223241
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.2

I have obtained your contact information from ○○, as I would like to disucuss the issue of XXXX. [注] XXXXのところには用件を入れてください。 e.g. .... to discuss the issue of [missing items in your shipment.]

その他の回答 (1)

• Him-hymn
回答No.1

I tried to contact ○○, I got this address and so I'm sending this mail to you. 以上でいかがでしょうか?