• 締切済み

英訳をお願いします

英訳をお願いします。 ほんとに私もあなたと色んなとこに行って楽しい時間を過ごして一緒に笑ったりして一生忘れられないような時間を一緒に過ごすことを考えたらほんとにワクワクするよ! まるでデートみたいだね笑!! 私はもっともっとあなたのこと知りたい!!!

• 英語

みんなの回答

noname#222852
noname#222852
回答No.1

The exciting really I Once thought to spend time together like never forget by laughing together having a great time to go to various Toko with you really! Lol It looks almost like dating! ! I want to know about you more and more! ! !