• ベストアンサー

英訳お願いします

Chicken crimpyも10箱注文しましたが、2箱しか届いていません。残りの8箱はいつ頃届きますか? 宜しくお願いします。

• sahsha
  • お礼率57% (156/273)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

I also ordered ten boxes of Chicken crimpy but only two boxes arrived. Could you tell me when I can expect the remaining eight boxes?