• ベストアンサー

英訳よろしくお願いします

(異動になってしまう相手に) 辛いけど世の中には我慢しなくちゃ行けない事もいっぱいあるよね。 ちなみにボスはどこへ行かせようとしているの? 以上の文を英訳よろしくお願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

I understand it is hard. But this world is full of things that you have to put up with. By the way, where is your boss trying to send you?

その他の回答 (1)

回答No.2

So many unreasonable issue. Be patient.in anyway So where you going ? ( your boss intends)