• ベストアンサー

英文でメールしたいです 力になってください

mydoughboyの回答

回答No.1

I've never thought you'd think of me like that. Wouldn't it be a pity if we said good-bye because of my mistakes or misunderstanding in my emails? I have no intention of hurting you. I don't want you to leave thinking ill of me.