• ベストアンサー

英語に訳してください!(ΤДΤ)

こんにちは、あなたは今夜沖縄にきたんですか? 沖縄は海もきれいで暖かくてとてもいいところですよ!ぜひ楽しんでください! ↑ この文章を英語に訳お願いします(ΤДΤ)

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sporespore
回答No.2

Good evening. Did you arrive at Okinawa tonight? Okinawa is a wonderful place to experience warm weather and clean and blue ocean. I hope you enjoy your stay.

hw3425678
質問者

お礼

ありがとうございました★助かりました★

その他の回答 (1)

noname#190911
noname#190911
回答No.1

Hello, are you tonight I came to Okinawa? Okinawa is a place I'm very warm and beautiful sea! Please do enjoy! です。 そんな時は、Google翻訳が楽ですよ。

参考URL:
http://translate.google.co.jp/