• ベストアンサー

英訳お願いします

確かに、愛し合っている者同士が結婚するのが一番の理想だと思います。しかし、お互いの経済状況や家柄などによっては結婚が難しい場合もあります。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

Of course it is the best case that persons in love got to be married, but it sometimes happens to be so hard to get married if their finacial conditions and origins differ.

その他の回答 (1)

• sporespore
回答No.2

I believe it is most ideal if both deeply fall in love and marry. However, it all depends on their financial situation and family background.