• 締切済み

英語に直して下さい

以下の文章を英語に直して 下さい。 元気なあなたにお会い出来て幸せでした。 お疲れが残りません様に くれぐれもご自愛下さいます様に。 ではまた来年 来日を楽しみにしています。 以上、よろしくお願いいたします。

• 英語

みんなの回答

回答No.2

i was glad to meet you doing well. please take care of yourself and don't be make remain to the fatigue. i'm looking farward to see you again in next year. See you, then.

youko3196
質問者

お礼

早速の ご回答ありがとうございます。

回答No.1

I was happy to meet you fine. Not tired like the rest Please earnestly self-love like you. In the next year also I'm looking forward to coming to Japan.

youko3196
質問者

お礼

ご回答 感謝いたします。 ありがとうございました。