A Fan Letter to Foreign Actors | Request for Autographed Photo

このQ&Aのポイント
  • I am a 15-year-old girl living in Japan and I want to send a fan letter to foreign actors, but I'm not good at English, so I can't express what I want to say.
  • I became a fan of yours after watching you on YouTube, and I enjoy listening to your music every day. I often watch Austin & Ally with Ross and it always makes me happy. I'm looking forward to your visit to Japan. Take care of yourself and keep up the good work. I love you!
  • I apologize for the brevity, but could I please have a signed photo from all of you? I will always support you. Thank you for reading until the end.
回答を見る
  • ベストアンサー

英語にしてください!><

外国の俳優さんにファンレターを送りたいのですが 私は英語があまりできないので、書きたいことが書けません(泣) なので英語にしてください! 私は日本に住む15歳の女の子です Youtubeであなたたちを見てファンになりました それからは毎日あなたたちの音楽を聴いたりして楽しんでいます Rossが出演してるAustin&Allyよくみています それをみるたびに私は幸せな気持ちになります! あなたたちが来日してくれるのを楽しみに待っています これからも身体に気を付けてがんばってください 大好きです!! 短くなってしまいまいましたが最後にあなたたちのサイン入りの写真を 頂けないでしょうか? ずっとずっと応援しています 最後まで読んでいただきありがとうございました。 これでお願いします!!!

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

Hello. This is XXXX (名前) I am a young woman living in Japan. 15 years old. One day Your performance uploaded at You Tube made me one of your great fun. Now enjoying your music performance everyday. Especially my favorite is Austin&Ally with Ross. plays I could find myself full of happiness whenever I saw it. Now looking forward a day you come to Japan and play. (if so I shall un fail to be there) Meantime can I ask for your favor sending me your group's Photo with Autograph ? I will support you anytime. anywhere Please keep going and taking care of your health I love you. Thanks for reading Faithfully Yours XXXX

yuruyuruminmi
質問者

お礼

ありがとうございます!!! すっごく助かりました♪