• ベストアンサー

英訳をお願いします!急ぎです(>_<)

パンダは中国で有名な動物です。 なぜ、パンダが中国で有名かというと、野生のパンダは中国にしかいないからです。 彼らの主食は笹です。 体は白黒模様です。 なぜ、あのような模様をしているかわかりますか? あの模様には、カモフラージュの役割があると言われています。 中国から日本にはじめてパンダが送られたのは、1972年です。 中国から来た2頭のパンダの名前は、カンカンとランランです。 英語の文におねがいします(>_<)!

noname#164434
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

Panda is a famous animal in China. And say in China or famous panda, panda in the wild only in China, because it does not, why. Their staple food is bamboo. The body is black and white pattern. Do you know have a pattern like that, why? It has been said in that pattern, there may be a role of camouflage. Was sent to Japan for the first time from China panda is 1972. The name of the two pandas came from China, is mad and Lang Lang. 一部文法が曖昧なところがあると思いますが、大体はあっています。

質問者

お礼

ありがとうございます!とても助かりました!