• 締切済み

英訳お願いします!

外国人の彼氏と遠距離になります。 そこで手紙にいかの内容を英語で伝えたいです。 次に会った時、お互いもっと素敵になっていたら最高だね。 再びあなたと過ごせる日々が訪れる事を楽しみにしてるわ。 です。英訳お願いします!

• 英語

みんなの回答

• one4all
回答No.2

Don't you think it's great if we grow mature and meet again? I do look forward to spending another lovely days with you in near future.

• marbleshit
回答No.1

It's great we would be more beautiful each other when we meet next time. I'm really looking forward to spending days with you again.