• ベストアンサー

英訳お願いします

僕はハンドボールはマイナースポーツだと思うのでハンドボールについて話したいと思います。このボールは体育館用です。ハンドボールは体育館では両面テープを使い外では松やにを使います。1チーム7人で高校では前後半25分か30分です。僕は7つのポジションのうちのサイドというポジションをやっています。ハンドボールはほかのスポーツとは違いスピーディーでまた体のぶつかり合いなどがありパワフルなスポーツであるのですごく楽しいです。みなさんも一回試合など見に来てください。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

Since a handball thinks that it is a minor sport, I would like to speak about it about a handball. This ball is an object for gymnasiums. Outside, a handball uses resin in a gymnasium using double-stick tape. It is [ at seven persons per team ] order half 25 minutes, or 30 minutes at a high school. I am doing a position called the side of the seven positions. Unlike other sports, a handball is speedy, has a collision of the body etc. again, and since it is a powerful sport, it is very pleasant. Please come to see a game etc. once. ですね^^