• ベストアンサー

英訳してください!

チョコフレークはシリアルをチョコで包んだおかしです プロムは日本にはないけど映画などでよく見たことがあります 私はアメリカのダンスパーティーはどんなものなのか実際に見てみたいです 英訳お願いします><

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

Chocolate flakes are the food made by coating cereals with chocolate. Proms are not held in Japan, but I have seen them several times in the movies. I would like to see what dance parties in the US are actually like.