• ベストアンサー

英文を教えてほしいのですが。

「桜の写真の手作りカードも、今年で5年目を迎えました。 桜の写真も1000枚を超え、撮っていると時は時間を忘れてしまいます。」 言い回しが少々変わっても大丈夫です。 宜しくお願いいたします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

<訳例> 1. It has been five years this year since I began to make the handmade cards of cherry blossom photographs. There are more than 1,000 photographs of cherry blossoms now. When I am taking the photographs of cherry blossoms, I become unaware of the passage of time. 2. Five years have passed this year since I started making handmade cards of cherry blossom photos. Now I have over 1,000 photos of cherry blossoms. When I am taking the photos of cherry blossoms, I lose track of time.

holmes221b
質問者

お礼

貴重なお時間を使って二つも英文を作ってくださり 本当にどうもありがとうございました。 たすかります!