• ベストアンサー

英文にしてくださいお願いします。

英語の宿題をやっているのですがどうしても出来ません。助けてください。次の文を英文にしてください。 卓球は4人から2人でできるスポーツで、ラケットとボールを使います。 シングルス、ダブルス、団体などの種目があります。 卓球の良いところは、誰でも簡単に楽しむことができることです。 しかしながら、高いレベルの卓球をするには技術が必要です。 私は卓球が好きです。 とても面白いスポーツだとおもいます。 みなさんもやってみてください。 ↑どうかよろしくお願いします

noname#205724
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

Table tennis uses the racket and the ball because of sports that can be done from 4 to 2 people. There is items of singles, the doubles, and the group, etc. The merit of table tennis is that everyone can easily enjoy it. However, the technology is necessary to play table tennis at a high level. I like table tennis. I think that it is very interesting sports. Please try everybody.  

質問者

お礼

どうもありがとうございました。 助かりました。 もっと英語勉強します!!