• ベストアンサー

「ぜひサンプル品を手にとって見てください。」は英語で何て言いますか?

777-miの回答

• 777-mi
回答No.1

Please read a sample product for a hand by all means. Please take in the hand and see sample items by all means. Please take in your hand and see a sample article. どれでもどうぞ。

towapapa
質問者

お礼

ご回答頂きありがとうございました。参考になりました。