• ベストアンサー

green slushyって何ですか?

duckooの回答

• ベストアンサー
  • duckoo
回答No.1

成分にですか? だったら違ってるかも知れませんが、調べた所、slushyっていうのはslushの形容詞みたいで、slushとは雪が半分溶けたような状態のもの、食べ物だと、フローズンジュースみたいなものらしいです。 http://www.typetive.com/candyblog/item/skittles_carnival_flavors/ ↑このブログによれば、 Green Slushy (light green) - this is more than lime. It does taste kind of like Mountain Dew (or what I remember MD tastes like, I haven’t had one in at least 15 years. It’s lime with a bite of bitterness or key lime perhaps. It’s actually really good. I like it better than a regular lime Skittle. らしいですから。このgreenはlimeみたいですね。

参考URL:
http://en.wikipedia.org/wiki/Slush_%28beverage%29