Revolutionizing dairy farming: The story of bulkers

このQ&Aのポイント
  • The article is about a reform in dairy farming in rural Kenya. It describes a system where transporters collect milk from farmers using bikes equipped with cooling tanks and transport it to cooperative collection centers.
  • The transporters use bulkers, which are bikes with cooling tanks, to collect milk from dairy farmers in rural Kenya. They then transport the milk to cooperative collection centers for processing.
  • In a reform effort in dairy farming, transporters utilize bulkers - bikes with cooling tanks - to collect milk from farmers in rural Kenya. The milk is then transported to cooperative collection centers where it is processed.
回答を見る
  • ベストアンサー

Then from now the collect

Then from now the collection centers it goes through with our coolers they are now transported to the chilling plant. From the bulkers, the bulkers transport milk to the chilling plants. この文章の訳を教えてください。特にbulkerの意味が辞書で見ても、ぴったり来るものがありませんでした。 ケニアの農村が酪農の改革に取り組んでいる記事の一部です。運送人が冷却できるタンクを積んだバイクで酪農家から牛乳を集めて、協同組合の収集場に運ぶシステムになっています。運送人がバイクで牛乳を集めて、収集場に来た場面での文章です。 どうぞよろしくお願いいたします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Nakay702
回答No.2

以下のとおりお答えします。やや変則的な英文とお見受けしましたが、意味は何とか分かりそうな気がします。想像や推測まじりですが、意訳はこんな感じかと思います。 《収集場に来た牛乳は、そこから協同組合の冷却庫を経由して、冷却プラントに輸送されます。つまり、その牛乳は冷却庫からバルカー(冷却タンク車)に移され、それが冷却プラントまで運搬するのです。》 *なお、bulker は、カッコ内に示したとおり、冷却設備を搭載した貨物自動車、すなわち、「冷却タンク車」の意味で使われていると思われます

Ketupa
質問者

お礼

丁寧に説明していただいてようやく内容が分かりました。bulkerの参照サイトもつけていただき、意訳もあげてくださってありがとうございます。 本当に感謝しています。

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

1。訳  で集乳センターから先、(牛乳は)冷却できる容器に入れて冷却工場に運ばれる。その際集乳トラックで、理客工場に運ばれる。 2。bulk は直接市場に出せるようにまだ小分けしていない、という意味で、固体なら「バラの」という意味です。  最初の bulker その collection center (集乳センター)入と同じ意味で、場所です。  2回目の bulker はその集乳センターから運ぶ bulk milk truck (下記)の略で普通冷却装置がついています。  https://www.google.com/search?source=univ&tbm=isch&q=bulker+milk+truck&client=firefox-b-1-d&sa=X&ved=2ahUKEwjatYiR9NXsAhXY3J4KHWHnAjYQjJkEegQIBhAB&biw=1920&bih=869