• ベストアンサー

英訳お願いします!

英訳お願いします! ホストマザーに下記のような文章を送りたいのですが英語にしていただけないでしょうか。 「日本では今日クリスマスだけど私の大学は17:50まで授業があるからちゃんとお祝いできないの..。でも数日後、家族と東京で旅行をするからそれが今唯一楽しみなことなんだ! 去年あなた達と過ごしたクリスマスを昨日のことのように覚えているわ。素敵なクリスマスを過ごせるように祈っています。」 という文です。よろしくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

Though today is Christmas we have classes until five p.m. today so I cannot celebrate the day fully. But after a few days I plan a trip to Tokyo with my family, and it is one and only fun I am looking for. I vividly remember our last Christmas as though it was yesterday. I wish you a splendid Christmas.