• ベストアンサー

英訳をしてください。

あなたは私のグリーンカードを取り上げて、それを隠していたり、ケンジのパスポートを私から騙し取ったりした。 そして、ケンジのパスポートをイミグレーションが取り上げている。ケンジがアメリカから出れないというのも全て嘘ということがわかった。私はイミグレーションとU.S. Customs and Border Protection へ行き真実がわかりました。 あなたは嘘ばかり私に言っていると不利になるばかりですよ。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

You took away my green card and hid it, and took away Kenji's passport from me. It is clear that the Immigration took away Kenji's passport and that he cannot leave the States are nothing but lies. I learned the truth by going to the Immigration office and the U.S.Customs and Border Protection office. That you are telling me nothing but lies may not be to your advantage.

mariebb
質問者

お礼

英訳ありがとうこざいました