• ベストアンサー

翻訳お願いします。

ケンジは一日中家にいてテレビが観れなくてかわいそうです。 ケンジはかなりのストレスが溜まってて、自分の体をひっかいて傷つけます。 お願いです。 ケンジの為にテレビを観れるようにしてください。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

I feel sorry for Kenji, who stays home all day but has no tv. Kenji is suffering from piled up stresses and injures himself by scratching. I beg you. For Kenji's sake, pay bills so he can watch television shows.

mariebb
質問者

お礼

回答ありがとうこざいました!