• ベストアンサー

英訳お願いします

あなたはお金が先週入っていますね。 私に生きる為にお金が必要です。 約束どおり生活費をください。 私はキャッシュがもうありません。 それから、10月からケンジをスクールに行かせる約束を守ってください。 私が日本へ帰る時は絶対にケンジも一緒です。 わなたが帰らせないという選ぶ権利はありません。 よろしくお願いします!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

I trust you had an income last week. I need cash to sustain my living. Please provide me living expenses as promised. I have run out of money. Also, please fulfill your promise that you would let Kenji go to school from October. When I go back to Japan, I will take Kenji with me. You have no right to prevent Kenji from returning to Japan.

mariebb
質問者

お礼

回答ありがとうございました。 とても助かりました!