• ベストアンサー

英文にしてほしいです。

無料のclick pageを使って自分で努力しないで、すぐに私に「何かギフトしてほしい」って彼女たちは言ってくる。だから私はうんざりする。それに「私は英語が得意じゃない」って彼女たちに言っても私がウソをついてると思われて彼女たちはケンカ腰の気の強い返事でしつこく話しかけてくる。日本人女性はやさしいけど、日本人以外の女性のほとんどが男性より気が強いから私は彼女たちとあまり関わりたくない。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

Those women do not think for themselves and using the free "click page" they ask me to give them gifts, that makes me bored. Furthermore, though I tell them I don't speak English, they think I am lying, and they insist on talking to me in a quarrelsome way. Japanese women are gentle, but most foreign women are pushier than men and I don't want to socialize with them.

Gummy-Bear
質問者

お礼

ありがとうございます。