• ベストアンサー

英語への翻訳お願いします。ALT

英語への翻訳お願いします。ALT ALT(外国人のassistant)に聞く場面で、 1「学校で一緒に英語を教えている日本人の英語教師ってどんな感じ?」 2「学校での仕事って何してるの?結構しんどそうに思うけど、実際どう?」 3「今の仕事は楽しい?それとも退屈?」 よろしくお願いいたします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 92128bwsd
回答No.2

1. How do you think about your Japanese partner in English class? Is he/she doing good? 2. What does your job in the school look like? I imagine it's a very tough job. Is that a real situation? 3. Is your current job fun? Or is it boring?

konan3939
質問者

お礼

ありがとうございます。

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

1. What do you think of your fellow Japanese teachers of English at school? 2. What do you do at school? The work looks hard. Is it really so? 3. Are you enjoying the present work, or are you bored?

konan3939
質問者

お礼

ありがとうございます。