• ベストアンサー

英語にして下さい(翻訳機以外からでお願いし

(1) 今PCではなくモバイルからログインしてるんです (2)私は操作するのがまだ難しい (3)私が参加してもうまく会話できないし、新人の私は操作に慣れてないからあなたは楽しめない。あなたに悪いからまたこの次の機会にさせて下さい。 (4)会話がほとんどうまくできないけど構いませんか?

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

1. Right now I am logging in from a mobile (phone) not from a computer. 2. Still it is hard for me to operate this. 3. I cannot fully enjoy your company because my becoming a member does not improve my conversational skills and I am not used to handling new comers. So let me put it off until another time. 4. I can hardly carry on conversation (in English) is it alright?  モバイルや会話だけだとわからないかもしれなので、念のため括弧内の単語を入れました、不要なら取ってください。

Gummy-Bear
質問者

お礼

ありがとうございました