• ベストアンサー

英語にしてくださいm(__)m

英語にしてくださいm(_ _)m (1)あなたの友達も大学 休学してるの? (2)カロライナで何かやりたいことでもあるから大学を休学してまでわざわざニューヨークからカロライナに行くの?(引っ越すの?) (3)あなたがその友達に上手いように利用されてるとしか思えない。 (4)それって変じゃない?ただ友達と同棲したいなら卒業後にしたっていいことだよね。 大学にはまた行くんだよね?じゃなきゃ私、途中半端で投げ出すような尊敬できない人とは付き合えない。

noname#253472
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

1. Is your friend also staying away from the college? 2. Are you going all the way from New York to the Carolinas because there is something you want to do (are you going to move there)? 3. I cannot help but think that you are being used by your friend to suite her needs. 4. Isn't it a bit strange? If you wanted to live with her you could wait until you finish college. I trucs you are going back to the college, aren't you?. Otherwise I cannot be friends with someone who abandons his academic career in midstream.

質問者

お礼

ありがとうございますm(__)m*