• ベストアンサー

英語に訳して下さいm(_ _)m

miknnikの回答

• miknnik
回答No.2

I have made arrangements to have my business partner in San Francisco drive me to your firm/office/company [please select one] on August 12. I believe we will be there around 11:00 A.M. My partner will serve as my interpreter. Looking forward to seeing you.

yuitsumuni
質問者

お礼

有難う御座いますm(_ _)m