• 締切済み

英訳をお願いします。

私の仕事は夜が遅く昼夜が逆転しているので基本的に時差がある方のほうがお話しやすくて助かります。 を、どなたか英訳をお願いします><。 よろしくお願いいたします、

みんなの回答

• 92128bwsd
回答No.1

As I'm working until late due to my job and just like living day and night turned over, basically it's rather convenient for me to talk with you in the time zone different.