• 締切済み

車の展示会があり、それを見た外人さんからテーマを聞

車の展示会があり、それを見た外人さんからテーマを聞かれました。 その展示にテーマは不要でしたが自分なりにイメージしていた裏テーマがあったので、お伝えしたいのですが、英語ができません。 どなたか訳していただけないでしょうか。 ------- 展示の裏テーマは「人生を楽しむお父さんのライフスタイル」でした。 大学生の息子を送り迎えする父親。 助手席にはブリーフィングの仕事カバン。 後部座席にはテキサス大学でバスケをしている息子のスポーツ用具。 そしてトランクには趣味のアウトドア用品と大好きなダナーのブーツ。 車自体も、紳士的にほとんどいじらず純正そのまま。 ホイールのみ現行モデルに替えて見栄を張る。 そんな風に見えていたら僕はうれしいです。 -------- よろしくお願いします。

• 英語

みんなの回答

• 92128bwsd
回答No.2

微妙なニュアンスを伝える話でもあるので、英語の部品取りにでもしていただければと思います。 There was a hidden theme which we wanted to tell implicitly at the exhibition. That is "A lifestyle of a dad who's enjoying his life. " A dad is giving his son rides to and from the college. A briefcase for his job is put on the passenger's seat. There are some basketball tools for his son at the backseats. Outdoor equipments for his hobby and his favorite Danner's boots are placed in the trunk. The car itself is maintained almost with genuine parts. Only wheels are replaced with the up-to-date. Those are only his appealing. If you could feel the theme, that would be great for us.

回答No.1

The other theme of the exhibition is 'Daddy's enjoyable lifestyle’. He drives his son to the university. With his bag for briefing on the passenger seat. On the rear seat,his son's sports bag and items. In the trunk room , his favorite Danner's boots and outdoor items. The Car itself is gently genuine. Only wheels are changed for appearance' sake. I would be glad to be seen as it.Thank you. Sorry for poor English.