• ベストアンサー

英文を教えて下さい。

参加致します。 通訳と私の2人で参加します。 当日の集合時間などわかり次第また教えて下さい。 またあなた達に会えるのを楽しみにしています。 お招きしてくれて本当にありがとうございます。

noname#223241
noname#223241
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 00000000aa
回答No.2

I will take part, an interpreter will go together with me. Please tell me meeting time that day. I'm taking pleasure in meeting you. Thanks for your invitation so much.

その他の回答 (1)

• Nakay702
回答No.1

以下のとおりお答えします。 I'll participate in that event.(そちらのイベントに参加致します。) We are going to participate 2 people together: my interpreter and I. As soon as you've decided the time to meet on the day, please tell me again. I'm looking forward to being able to meet you again. Thank you very much for your invitation.