• 締切済み

英語に訳してください。

10月の初旬は、地域にもよりますが、比較的過ごしやすい気候だと思います。日中は薄着で過ごせても、朝晩は冷え込む場合もあるので、気を付けて下さいね。問場所は決まったのですか?箱根山の火山活動が活発化してきています。観光するならば、注意して下さいね。 素敵な旅になりますように。 今月から、サービスつき高齢者向け住宅で働き始めました。調理の仕事をしています。料理は大好きなので、勉強しならがらスキルアップしていけるように頑張ります!食品衛生責任者の資格を持っているのですが、新しいことにも挑戦したく、調理師免許を取得したいと思っていました。 以上です。よろしくお願いいたします。

みんなの回答

• SPS700
回答No.1

Although it differs by the area, early October is a relatively mild time in terms of climate. Though you can be in shirtsleeves during the day, you should be aware that it might be cool in the morning and evening. Do you know where you are going to stay? In the Hakone area there is increased volcanic activities so you should exercise caution in your sightseeing. I hope you have a splendid trip! From this month I started working in the kitchen at a home for seniors. I love cooking so I am combining my study and work. Since I am already licensed as a Food Safety Expert I am thinking of moving up to be a Certified Cook.

ak5533
質問者

お礼

大変助かりました。ありがとうございました。