• ベストアンサー

英文を教えて下さい。

〇○のステッカー写真や〇○のステッカー写真は添付してくれましたか? 私は確認次第すぐに振り込みをしたいと思っています。 お忙しいとは思いますが宜しくお願い致します。 という英文を教えてくれませんか?アメリカのネットショップで使います。お願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Nakay702
回答No.1

Did you attach sticker photograph of ○○, and that of ○○? As soon as I check, I would like to transfer money immediately. I would appreciate your favor although I think you are so busy. Thank you for your consideration.