• ベストアンサー

英文を教えて下さい。

アメリカのネットショップで相手とメールをしていました。メールこないな~~。って思っていたら迷惑メールに振り分けられていました。さっき確認したのですがかなり時間がたっています。相手に謝罪とお願いのメールをしたいのですみませんが下記の英文を教えて下さい。お願い致します。 「今あなたの送ってくれたメールを確認しました。 あなたの送ってくれたメールは迷惑メールに振り分けられていました。 確認不足ですみませんでした。 私はあなた達の商品に非常に興味がありますのでぜひまたメールして下さい。 新商品にも興味がありますので、添付してもらえたら嬉しいです。」

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.2

We just came across the email you sent earlier. It was missorted as one of the spam emails. We are sorry that we weren't careful enough in checking through. We are very much interested in your merchandise and especially in the new items so please append information on the. Thank you.

nkjlbnkj
質問者

お礼

助かりました!ありがとうございました!

その他の回答 (1)

回答No.1

Noted the e-mail you sent. The mail was differentiated to the junk by automatic e-mail system so I couldn't find it soon and I am very sorry about this late response. We are very interested in your product so please keep in touch. We thought that the new product is also very interesting so could you attach the file about that? Thanks.

nkjlbnkj
質問者

お礼

ありがとうございました。早速送ってみます!