• ベストアンサー

和訳お願いします!(翻訳サイトはなしで!)

3 彼女はその車の事故で気が転倒していた。 4 車を運転するさいには、もっと気をつけるべ きでした。 ()の語を用いる 5 トムは大変貧乏ですが、彼の兄は村一番の金 持ちです。(while) 6 彼女がその自動車事故を起こした。 (responsible) よろしくお願いします!!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

3. Because of the car accident she was beside herself. 4. I should have been more careful in my driving. You should have been more careful in your driving. He should have been more careful in his driving. She should have been more careful in her driving. We should have been more careful in our driving. They should have been more careful in their driving. 5. While Tom is very poor his older brother is the richest in the village. 6. She is responsible for the car accident.

pinkpink111
質問者

補足

本当にありがとうございました!!