• 締切済み

お願いですこれを英語に訳してください!

私達のグループはsnsについて述べます。 なぜこれについてのべるかと言うと今はネット社会と言われるほどインターネットが普及してます。インターネットの中のsnsというジャンルはとても身近だから発表してみたいと思いました。snsの良い点はネットを通じて世界と繋がることが出来る世の中の様々な情報は知ることが出来る。様々なsnsのアプリがあり携帯のメールのようなやり取りや同時に複数の人と話すことができるし様々なコミュニティがあります次 にワルイテンハについてです。snsを利用してバカみたいな投稿をする人が居る、それにより迷惑がかかる人達が居るsnsに表示したりしている個人情報を知られる、またIDから個人情報を引き出される恐れがある。snsの面白さゆえに依存してしてしまう人が出てくるsnsをつかった犯罪も起きる可能性がある。以上の点から考えた私達の考え方は親が子供にsnsをやらせないやらせないようにして 大人になったら自分の責任でやらせればいいと思います

• 英語

みんなの回答

• Him-hymn
回答No.1

Our group would like to talk about sns. Why? Because now it is the age of Internet society, meaning, the use of internet is widespread in the world. The genre sns is very close to us so we want to pick this for our presentation. What is good about SNS is that we can be connected to the world through the Internet, and we can get various kinds of information in the world. There are a lot of SNS applications, and there are various kinds of communities where people can exchange mails with more than one person simultaneously. Next, we talk about bad points on SNS. There are people who use SNS and send silly messages to other people, and there are people who are getting annoyed by those troublemakers. Some people may put your personal information from your ID. SNS is interesting but those who depend on SNS too much may be involved in crimes. As we observe these things, we think parents should keep their children from using SNS, and the children should use SNS when they become fully responsible adults at their own risk. よくわかりませんでしたが、SNSは大文字にしました。それがだめなら小文字で。 以上でいかがでしょうか。