• 締切済み

英訳お願い致します。

1,大体あなたからの荷物はいつも1週間で届いています。 今回、同じような注文をあなたから別のIDで同じ日に買っています。そちらと間違えて発送ミスはありませんか?ご確認お願いします。 2, 必要な情報はこれでよろしいでしょうか?他にあればご連絡下さい。

みんなの回答

• sporespore
回答No.1

1. Usually your parcel reaches me within one week. I entered a similar order on the same day using a different ID. Is it possible that there is a handling error at your end? I do appreciate it if you could check it again. 2. I believe all required information is provided. If missing, please let me know by return.