• ベストアンサー

日本文を英文にしてください。よろしくお願いします。

・週の初めに予想していたほど、販売は大きく伸びなかった。 ・日本は海に囲まれた島国である。そのことが、日本人がヨーロッパに住む人々より、他の文化に触れる機会が少なかった理由の1つである。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

1. The sales figure did not increase as we anticipated at the beginning of the week. 2. Japan is an island surrounded by the seas. This is one of the reasons why the Japanese had fewer chances to come in contact with other cultures compared to Europeans.