• ベストアンサー

お願いします;;英語に

日本に輸入通関中だった時の、コンテナの保管場所(strage location)はどこでしたか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#175206
noname#175206
回答No.2

Would you please tell me the storage location of the containers while (they were under) the import clearance procedures in Japan?  お互いに了解があれば、カッコ内は省略可能です。

その他の回答 (1)

• marbleshit
回答No.1

Where did you store the container when you handled the clearance?