• ベストアンサー

英語

私は警察官になりたいです。 私は人を助けるのが好きなので 警察官に憧れます。 私が警察官になったら 困ってる人を助け、 人々が幸せな生活を 送れるようにしたいです。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

I'd like to be a police offcer. I have a longing for becoming a police officer because I like helping people. If I become a police officer, I hope I could help people in need and support them to lead happy lives.