• 締切済み

英訳で困ってます 恋人とのケンカ

恋人とのケンカで困っています。 彼氏の家で、元彼女からの手紙をたまたま見てしまって、 ケンカになりました…。 彼氏の家には元カノの私物が置いてあるのをわかった上で、了解のもとで行ったのですが…。 そこで、彼氏と話し合ったのですが、より気持ちを伝えるために、以下をメールに託したいと思っております。 みんな様、お助け頂けますと非常にありがたいです。。。 さっきは本当にごめんね。 あなたに言われて、自分の気持ちと行動が子供っぽくて反省したよ。 でもね、これだけはわかってね、私はあなたが好きだから、そういう焼きもちをやいてしまったんだ。 好きだから不安になったの。 ごめんね。 悲しい気持ちにさせてごめんね。 マンションの契約を私たちのために続けてくれてありがとうね。 その気持ちはすごく嬉しかったよ。 私も、私たちも2人がいつも笑顔で幸せにいられるように努力するよ。 甘えて、あなたを困らせてごめん。

• 英語

みんなの回答

回答No.1

==================================================== I'm very sorry for what happened the other day. I realize now that what I said and did was childish, but I want you to know that I only became that jealous because I really do love you.I got worried because I really do love you, and I'm really sorry for the way I acted. I'm sorry for making you feel uncomfortable. I'm very grateful that you are always keeping up the rent for us and I'm really going to try my very best to keep a smile between us so that we can stay together happily. Once again, I'm really sorry for upsetting you. I hope you'll forgive me. ====================================================